הכרות עם מערכת ההפעלה שלך

 

אלוהים נתן לך במתנה את "מערכת ההפעלה" שלך

 

אלוהים נתן לך במתנה דבר גדול דבר נפלא, אלוהים נתן לך במתנה את  "מערכת ההפעלה"  שלך מערכת ליצירת שפע אין סופי.

 

כל רצון המתעורר בתוכנו החל מהרצון להרוויח יותר כסף ועד לאיחוד עם אהבת חיינו, מחידוש האינטימיות עם בן/בת זוג ועד לרכישת בית חלומותינו או להבדיל חיטוב הגוף ל "מותנים צרים יותר"  תלויה בדרך שבה אנו משתמשים במערכת ההפעלה המולדת בתוכנו שיוצרת את מציאות חיינו ונקראת "מערכת הנשמה".

 

מערכת פנימית זו הינה מערכת מולדת, סודותיה טמונים בתוך תאי הדנא שלנו והיא חושפת את המנגנון הלא מודע המפעיל אותנו ויוצר את אופיינו, דפוסי התנהגותנו ותשוקותינו הגדולות ביותר, ותורתה מושתתת על עץ החיים הקבלי .

 

היות ומערכת זו הינה מערכת דינאמית ורב מימדתית, כדי שנהיה מסוגלים לחיות את חיינו באיזון ובהרמוניה ונוכל להגשים את חלומותינו בפוטנציאלים הגבוהים ביותר, עלינו לדעת להפעיל את כל כוחות היצירה והעשיה המרכיבים אותה  וללמוד לאזן אותם ולהתפתח עימם על בסיס קבוע, בדיוק כשם שעלינו לקום כל בוקר לעבודה כדי לייצר לנו שפע כלכלי או להתמיד בחדר הכושר כדי לשמור על גוף בריא ומחוטב או להתמיד בלאכול אוכל בריא כדי לשמור על בריאותינו.

 

מיומנות זו, הגם שרבים אינם יודעים אותה, הינה מיומנות בסיסית והכרחית להגשמת ומימוש כל משאלה בחיים וככל שנרחיב את התודעה שלנו לקיומה ונלמד כיצד לעבוד עם כל הכוחות שטמונים בה באיזון ובהרמוניה כך נחווה חיים של "מינימום מאמץ ומקסימום תוצאה".

 

באחד הפסוקים המפורסמים בתנ"ך אומר אלוהים: "נעשה אדם בצלמנו כדמותנו" (בראשית א' כ"ו).

האמירה הזו מעידה על כך שבני האדם הם השתקפות של הבורא ובורכו בכוחותיו וברצון המולד ליצור. בכל אחד מאיתנו יש את היכולת "ליצור"  דברים "יש מאין". יכולת זו ניתנה לנו עוד לפני היוולדינו והיא מגיעה מעשר האנרגיות הטבועות בכל דבר בבריאה ובכל אדם ומרכיבות את המערכת האנרגטית של הנשמה.

 

כמו הגוף שבנוי מחלקים ולכול חלק יש תפקיד משלו וכל החלקים עובדים בצורה אוטומטית בלי שנחשוב כיצד להפעיל אותם, כך גם מערכת הנשמה שלנו היא בנויה מעשרה מרכזי אנרגיה כאשר כל מרכז אנרגיה מכיל בתוכו כוח בריאתי אחר וביחד כל מרכזי האנרגיה אמורים לעבוד באיזון ובהרמוניה בצורה אוטומטית וליצור דרכינו את יצירת החיים שלנו שמכילה בתוכה אין סוף שפע עבורינו.

 

כמו הגוף כאשר חלק אחד לא עובד טוב כל המערכת יכולה לקרוס ואנו לא מתפקדים במציאות באיזון ובהרמוניה כך גם מערכת הנשמה, כאשר אחד ממרכזי האנרגיה לא עובד באיזון והרמוניה עם כל המערכת מערכת הנשמה יוצאת מהאיזון וההרמוניה שלה וגם כאן תיפקודינו במציאות לוקה בחסר.

 

כפי שצינתי כל מרכז אנרגיה הוא כוח בריאתי שאמור לעזור לנו ליצור את חווית חיינו בפוטנציאלים הגבוהים ביותר, האנרגיה בתוך מערכת הנשמה  עוברת בצורה ספירלית עולה ויורדת וחוזרת על עצמה כאשר בכל סיבוב אנו בעצם מפתחים עוד מהכוח של כל מרכז אנרגיה ומאזנים מחדש את מערך הכוחות. ולכן לתפוס את החיים כקו ברור עם מטרות ומשימות מוגדרות מצמצמת את אנרגית הנשמה וחושפת אותו למוגבלות של גוף וחומר.

 

למבנה והסדר של מרכזי האנרגיה יש חשיבות רבה. מקומו של כל מרכז אנרגיה נותן לנו מידע גם לגבי תכונותיה וגם לגבי יחסי הגומלין שהיא מקיימת עם מרכזי האנרגיה האחרים.

 

המערכת היוצרת הזו הנקראת "מערכת הנשמה" היא למעשה "טכנולוגיה קוסמית גאונית" ליצירת חווית החיים.

 

עשרת מרכזי האנרגיה המרכיבים את מערכת הנשמה הן:

 

מרכז אנרגיה  אור הנשמה - מעניק לנו את החיבור לרצון האלוהי והרצון הנשמתי של יעוד נשמתינו.

מרכז האנרגיה החוזה - מעניק לנו את החיבור לקול הפנימי,  כוח האינטואיציה והחוכמה האלוהית.

מרכז האנרגיה המנתח - מעניק לנו את החיבור לתוכנית האלוהית, כוח המשמעת, הגדרת הזמן, וראיה לפרטים.

מרכז האנרגיה הנותן -  מעניק לנו את כח הנתינה המאוזנת, החמלה, האהבה ללא תנאי והסליחה.

מרכז האנרגיה השופט - מעניק לנו את כוח ההבדלה, הסבלנות, הקבלה וההתמדה, הבחנה בין עיקר לטפל, כוח הצדק, הכח הפיזי להתגבר על כל אתגר בחיים והכח לשים גבולות ולומר לא.

מרכז האנרגיה יוצר השלום -  מעניק לנו את החיבור ללב, לכח האהבה, ההרמוניה והיופי.

מרכז האנרגיה המרפא - מעניק לנו את כח הריפוי העצמי, הערכה העצמית וכח חדוות הנעורים.

מרכז האנרגיה הסטודנט - מעניק לנו את כח האמונה, הביטחון העצמי ודוחף אותנו  לגדול ולהתפתח.

מרכז האנרגיה המאהב - מעניק לנו את כח האהבה העצמית היצירתיות והתשוקה.

 

הגוף -  אינו מרכז אנרגיה אלא הכלי דרכו כל כוחות הנשמה באים לידי ביטוי בעולם הפיזי.    
דלת הדובר -  אינה מרכז אנרגיה אלא דלת המעניקה לנו את כוח הביטוי העצמי והתקשורת.

כדי שכל אחד מאיתנו יוכל לממש את עצמו בפוטנציאלים הגבוהים שלו ולהגשים את יעוד נשמתו, עלינו ללמוד  לפתח את כל אותם "עשרה כוחות" הטבועים בנו  וללמוד לעבוד איתם בצורה מאוזנת כדי שהפוטנציאלים הגבוהים שלנו יוכלו לממש את עצמם דרכינו, רק כאשר נוצר אפקט האיזון המבורך מתאפשר לאדם ליצור את חווית חייו בפוטנציאלים הגבוהים ביותר בקלילות וללא מאמץ.

 

לתהליך קוראים "תהליך איזון וגילוי הנשמה". בו אנו לומדים לפתח את שאר איכויות הנשמה ומאזנים את מערכת הנשמה שלנו.


אצל רוב בני האדם עשרת מרכזי האנרגיה עובדים בצורה לא מאוזנת והרמונית ולכן נוצרות "חסימות" בזרימת האנרגיה של מערכת הנשמה  ואנו חווים "חסימה אנרגטית" שביטויה הראשוני במציאות - חוסר איזון רגשי, חוסר שלווה וחוסר סיפוק.

 

חוסר "איזון" במערכת הנשמה יוצר מציאות בה מתגלים קשיים, חוסר איזון בחיים ו/או העדר מימוש בתחומים

כגון: זוגיות, מימוש פוטנציאל, תקשורת בינאישית, נטייה להתמכרויות וקשיי פרנסה ועבודה.
על ידי איזון של מערכת הנשמה ניתן לשנות את המציאות ולחוות חיים שבהם תשוקותינו הגדולות ביותר הופכות להיות המציאות אותה אנו חווים והוסיף לומר אף יותר... וכל זאת ב"מינימום מאמץ מקסימום תוצאה".

 

היות וכל אחד מאיתנו הוא בעל שני מרכזי אנרגיה דומינטטים שונים תהליך האיזון והליווי האישי "נתפר" לכל אדם באופן אישי בהתאם לרמת המודעות והצרכים האישים שלו. קימת שיטה, קימת דרך וישנו "ארגז כלים" רחב ונרחב ואני מתאימה לכל אדם באופן אישי מתוך הקווים המנחים והכלים של השיטה את "החליפה"  המתאימה לו ביותר.

 

שלבי התהליך

 

שלב ראשון:  מתבצע אבחון של מערכת הנשמה , מאתרים אילו ממרכזי האנרגיה הם המהות והאיכות של הנשמה שלך שהם בעצם הכוחות הדומיננטים שאת/ה משתמש/ת בהם בחיי היום יום היוצרים את מציאות חייך. כוחות שכאשר הם בחוסר איזון מטבע היותם הדומיננטיים הם היוצרים את "חוויית החיים" של התקיעות או התחושה של הריצה סביב ה"זנב" של עצמך.

 

שלב שני:  פגישה ראשונה שבה אנו מאזנים  את מרכזי אנרגיה והכוחות הפועמים בתוכך בחוסר איזון על ידי שימוש במצגת "עץ החיים" המרכיבה את כל עשרת מרכזי האנרגיה והכוחות הפועמים בהם, שיחה, דמיון מודרך וחניכה אנרגטית. פעולה זו של איזון יוצרת זרימה אנרגטית חדשה שתמגנט אליך חוויות ואפשרויות חדשות לשינוי והתמרה במציאות חייך.

 

בעולם הפיזי מקבילה תופעה זו ל"סתימה" בזרימת מים מהברז.  ברגע פתיחת הסתימה יש שחרור של זרימת המים. ה"סתימה" במערכת הנשמה הינה שימוש בעודף של כוח מסוים שיוצר דפוס התנהגות ומערכת אמונות  ש"תוקע" במציאות, כמו בברז ברגע שאנו משחררים את האנרגיה אנו משחררים את אותו דפוס התנהגות שנוצר משימוש בעודף באנרגיה מסוימת ועל ידי כך משחררים את התקיעות במציאות ומתחילה זרימת חיים חדשה שמושתת על דפוסי התנהגות חדשים  ומערכת אמונות חדשה שתיוולד כתוצאה מזרימת האנרגיה החדשה והיותר מאוזנת בתוכך.


שלב שלישי - כולל  5 מפגשי הכוון והטמעה: בפגישות אילו אנו מתמירים את האנרגיה החדשה שזורמת דרכך במציאות. את/ה מקבל /ת את התמיכה וההדרכה והכלים לעבוד עם האנרגיה החדשה "במינימום מאמץ ומקסימום תוצאה".

כל איזון לוקח 3 חודשים והוא נעשה בשישה מפגשים של פעם בשבועיים. כל איזון נחשב מדרגה/שלב בתהליך ההתפתחות האישי שלך.

 

ישנם ארבעה מסלולים שהשיטה מציעה:

 

1.      איתור ופתיחת חסימות - תהליך שעיקרו הזרמת אנרגיה במערכת הנשמה ליצירת תזוזה חיובית .   

 

תהליך הכולל איזון או 2  איזונים והוא מיועד ל-

·        אנשים שמרגישים תקיעות , "סרט שחוזר על עצמו" דפוס של חשיבה מגבילה.

·        אנשים המעוניינים "לשבור" פרדיגמה.

·        אנשים הנמצאים בפתחו של שינוי בחיים ואו צומת דרכים.

·        אנשים שצריכים לקחת החלטה לגבי משהו מסוים ולא מצליחים.

 

2.      טיהור וניקוי פחדים - תהליך שעיקרו התמרת רגשות הפחד לרגשות של אהבה ועוצמה.

תהליך הכולל 2 איזונים ומיועד כמעט לכל אדם.

כולנו סובלים מפחד ברמות אילו או אחרות, במודע או לא במודע ולכן תהליך זה יכול להתאים כמעט לכל אדם.

 

לאנשים שחווים פחד מאוד ספציפי כמו פחד מנטישה, פחד מלטוס, פחד ממקומות סגורים, פחד מאיבוד שליטה, לאנשים שמרגישים שפחד הוא זה שמנהל להם את ההחלטות בחיים ולא אמונה בטחון ואומץ.

 

לדוגמא: פחד ממה יגידו עלי החברים, מה יגידו ההורים, פחד שלא אצליח להתפרנס, פחד מלבחור ולהיות אחראי לתוצאות של הבחירה שלי, פחד שלא אצליח כמו שאני רוצה, וכו...

לאנשים שיש להם חזון לגבי החיים שלהם, ומרגישים שמה שמונע מהם לצאת לדרך זה הפחד משינוי או פחד מהלא נודע, פחד ממה שיהיה, פחד מהצלחה.

 

3.      חיבור למקור העוצמה הפנימי - תהליך שעיקרו בניית איכויות העוצמה האישית הקיימים במערכת הנשמה.

 

תהליך הכולל מינימום ארבעה איזונים והוא מיועד ל-

·        אנשים החווים חוסר ביטחון עצמי, חוסר אהבה עצמית , חוסר הערכה עצמית.

·        אנשים  החשים העדר כוח ואו יכולת לעמוד בפני אתגרי החיים.

·        אנשים המתקשים להציב גבולות לסביבה שלהם.

·        אנשים המפחדים משינוי.

·        אנשים שיש להם חלומות להגשים אך הם מפחדים ללכת בעקבותיהם ולממש  את חייהם.

·        אנשים שאינם מרגישים מחוברים לעצמם ואינם יודעים לומר מה הוא רצונם, מתנהלים בעולם ללא עמוד שדרה, ללא תחושת אני.

·        אנשים שיש להם נטייה לוותר על הצרכים של עצמם למען האחר או לבטל את עצמם מול האחר.

 

4.      פתיחת הלב וחיבור לאהבה - רק אהבה מביאה אהבה !!!!

תהליך שעיקרו פתיחת הלב, חיבור לאנרגית האהבה ללא תנאי, החמלה, הנתינה המאוזנת, הסליחה, ההרמוניה, היופי, אהבה עצמית וההערכה עצמית, חיבור לקול הפנימי ולאינטואיציה.
תהליך הכולל מינימום 4 שלבים והוא מיועד לנשים וגברים שעדין לא מצאו את בחיר/ת ליבם ומעונינים למגנט אליהם את הזוגיות עם הפוטנציאל הגבוה ביותר אליה הם שואפים.

 

·        נשים וגברים שנמצאים במערכת יחסים ומתקשים להתנהל בה ממקום של לב פתוח, תקשורת בריאה, הבעת רגשות, אהבה, חמלה, קבלת האחר, ולכן לא חווים את זרימת אנרגית האהבה והקסם שבה בתוך מערכת היחסים בה הם נמצאים.

·        נשים וגברים שמרגישים שהמוח הוא השולט בהתנהלות היום יומית שלהם ובבחירותיהם הם אינם מרגישים מחוברים ללב ול"קול הפנימי" שלהם.

·        לנשים וגברים שקשה להם להכיל רגשות ויש להם קושי להתנהל רגשית, להתנהל מהלב.

·        לנשים וגברים שמרגישים שליבם נסגר והוא חסום.

·        לנשים וגברים שאיבדו את האמונה באהבה.

·        לנשים וגברים שדבר אינו מספק להם את הניצוץ בחיים והם אינם יודעים מדוע.

·        לנשים וגברים שמרגישים שהם שיפוטיים לגבי כל נושא ועניין.

 

5.      גילוי ייעוד הנשמה וחיבור למקור השפע - תהליך המתרכז בעיקרו בגילוי המתנה הייחודית לך כאדם, בגילוי וחיבור עם האני העליון שלך, עבודה עם הקול הפנימי והאינטואיציה, והפיכתך למאסטר השולט/ת בנתיב חייך ומגשים/ה את ייעודך.

 

תהליך הכולל עד 8  איזונים  ומיועד ל-

·        לאנשים שבוערת בהם התשוקה לממש את עצמם בפוטנציאלים הגבוהים ביותר שלהם.

·        לאנשים שמרגישים שהם מיועדים לעשות משהו בחיים אך אינם מוצאים את השביל ואת הדרך להגשמה.

·        לאנשים שכבר נמצאים בייעודם אך מרגישים שאינם ממקסמים את הפוטנציאל הטמון בהם.

·        לאנשים שלא מרגישים מסופקים בדרך בה הם צועדים.

 

המאמר נכתב באהבה רבה על ידי שרוני כהן

מפתחת תורת "מערכת ההפעלה" שלך ושיטת איזון וגילוי מערכת הנשמה

www.soulplumber.com




הרשמה למועדון חברים:
שתף -
הוסף למעודפים שתף ב google שתף ב LinkedIn שתף בטוויטר שתף בפייסבוק שלח לחבר Add this
תרגום -  עברית | אנגלית | צרפתית | ערבית | רוסית